2008-02-19 12:58:58

Thaiföldi kalandok

Üdvözlök mindenkit a thaiföldi forróságból! Mielőtt bármit írnék, szeretném megköszönni a rajongóimnak, hogy szólólemezem, a ’Ha egy férfi igazán szeret’ című korong kerek egy hónapja vezeti az eladási sikerlistát.

Nem tudom elmondani, milyen jó érzés ez. Úgy érzem, most nagyon kerek az életem. Fogy a lemez, itt vagyok a paradicsomban azzal a lánnyal, akit szeretek, boldogok a szeretteim, amiért sikereket érek el. Azt kívánom mindenkinek, hogy egyszer az életben ők is éljék át ezt a fantasztikus érzést, amikor ha csak egy pillanatra is, de úgy érzed, maradéktalanul boldog vagy…
No de Thaiföld. Maga a csoda… Annyira, de annyira vártuk már a párommal, Tekulics Annával, hogy itt legyünk. Az elutazásunk előtt konkrétan számoltuk vissza a napokat. A repülőgépen pedig az órákat, mert a nagy izgalom miatt a tízórás út örökkévalóságnak tűnt. Soha nem felejtem el azt a pillanatot, amikor leszállt a gép, mi pedig kikászálódtunk a nagy monstrumból. Forróság, trópusi klíma, és semmivel nem összetéveszthető illat a levegőben. Ahhoz képest, hogy otthonról még nagykabátban indultunk el a hideg éjszakában… Thaiföld csak a miénk lesz egy hónapig!
Érkezés után sietve taxiba szálltunk, ami elvitt minket Pattaya déli, s kevésbé nyüzsgő részére, egy romantikus, paradicsomi szállodába… Ez a hely közvetlenül a tengerparton van, gyönyörű, fából készült bungalók állnak cölöpökön, a házak között kígyózó kis folyó fölött. Mesés hely. Egyébként minden házhoz tartozik egy csónak is, mellyel az egész parkot körbe lehet evezni. Mondanom sem kell, ezt sietve fel is avattuk...
A hat óra időeltolódás miatti átállás nem volt zökkenőmentes. Az első napokat gyakorlatilag teljesen forditva éltük meg: nappal aludtunk, éjszaka pedig le sem lehetett minket lőni. Azért volt orvosság, mivel rendszerint a reggeli után alvás következett, a következő ébredést pedig a gyönyörű naplemente látványa tette felejthetetlenné. Két elmaradhatatlan kellék a koktél és a pezsgőfürdő... Amíg meg nem szoktuk, hogy otthoni idő szerint  hajnali egy órakor reggelizünk és otthoni ebédidőben vacsorázunk, felváltva vittük egymásnak ágyba a vacsorát.
Amint magunkhoz tértünk, felvettük a kapcsolatot a Hív a végtelen c. klipünk stábjával. Másfél évvel ezelőtt ugyanis már jártunk itt a Crystal-lal, és sokat segítettek nekünk a helyiek a forgatásban. Ancsinak megmutattam a helyszíneket, a kisfilmből már ismerős volt számára az egzotikus trópusi park.
Elmeséltem azt is, hogy a szólólemezem sok dala is ebben a parkban, magányos éjszakai séták alkalmával született Thaiföldön. Ancsi a parkban életében először köthetett igazi barátságot nagy kedvenceivel, az elefántokkal. Sajnos az egésznapos túra végére alaposan leégtem, de megérte…
Fantasztikus érzés volt tét nélkül újra bejárni a nosztalgikus helyszíneket. Nem kellett sietni, nem kellett mindenre figyelni, csak élvezni az együttlétet ezen a mesés helyen. Ettől talán már csak az volt érdekesebb, hogy itt Thaiföldön is  a Crystal nyújtott nekem egy kis enyhülést a forró nap után. (Nézzétek meg a képgaláriát, abból kiderül, miről beszéltem.)
Mivel a Valentin-nap Thaiföldön ért minket, egy kis meglepetéssel készültem Ancsi számára. Mire felért a partról az esti fürdőzés után, egy igazi trópusi lakomával vártam őt a szobánkban. A romantikus vacsorát pezsgőzés követte az éjszakai tengerparton…
Igyekszünk még kiélvezni az előttünk álló napokat, mielőtt utunk második állomása felé vesszük az irányt, Koh Chang felé.
Hamarosan újra exkluzív élménybeszámolóval jelentkezünk a storyonline-on Koh Chang-rol. Vigyázzatok magatokra, csók mindenkinek!

Címkék:
Értékelés: 4.51 Hozzászólások: (0)
Értékeld mennyire tetszett ez a bejegyzés: